¸.•❀ •.همدلی "مشاور مدرسه " .• ❀•.¸

¸.•❀ •.همدلی "مشاور مدرسه " .• ❀•.¸
✿ بیایید ، باور کنیـــم دلیـــل پــرواز " پـــر " نیست !!! پریــدن ، باور پرنده ایست که به پرواز می اندیشد . . . ...✿
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرین مطالب

گويند که مرد جواني از سقراط پرسيد: رمز موفقيت چيست؟  سقراط به مرد جوان گفت که صبح روز بعد به نزديکي رودخانه بيايد. هر دو حاضر شدند. سقراط از مرد جوان خواست که همراه او وارد رودخانه شود. وقتي وارد رودخانه شدند و آب به زير گردنشان رسيد، سقراط با زير آب بردن سر مرد جوان، او را شگفت زده کرد.

مرد تلاش مي کرد تا خود را رها کند،  اما سقراط قوي تر بود و او را تا زماني که رنگ صورتش کبود شد،  محکم نگاه داشت. سقراط سر مرد جوان را از آب خارج کرد و اولين کاري که مرد جوان انجام داد، کشيدن يک نفس عميق بود.
سقراط از او پرسيد: در آن وضعيت تنها چيزي که مي خواستي چه بود؟
مرد جواب داد: هوا.
سقراط گفت: اين راز موفقيت است! اگر همان‌طور که هوا را مي‌خواستي، در جست و جوي موفقيت باشي به دستش خواهي آورد؛ رمز ديگري وجود ندارد.

آري، نخستين عامل موفقيت، اشتياق است. افراد موفق کاري را انجام مي دهند که به آن عشق مي‌ورزند و تنها کسب درآمد به آنها انگيزه بيشتر نمي‌دهد؛ در ضمن اشتياق باعث مي شود که  شما در برابر شکست سمج باشيد، روحيه خود را نبازيد، در برابر ناملايمات مقاومت کنيد و در نهايت مقابل انتقادها، طرد شدن‌ها، فشارها و آزار ديگران جا نزنيد.



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت13:57---10 بهمن 1394
عالی
پاسخ: با سلام و تشکر از حضور شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 6 بهمن 1394برچسب:, ] [ 10:18 ] [ الف - امیری ]
درباره وب سایت

✿ " إِلَـهِـي أَنْتَ كَمَا أُحِـبُّ فَاجْعَلْـنِي كَمَا تُحِـبُّ " ✿ الهی تو آنچنانی‏ كه دوست دارم، پس مرا هم،چنان كن كه دوست دارى. ✿-----------------------------------------✿ بنام خداوندی که داشتن او جبران همه نداشته های من است میستایمش ، چون لایق ستایش است. ✿-----------------------------------------✿ معلمم و این سهم من است از تمام زیبایی های دنیا... خدایا! تو را شاکرم که مرا برای این رسالت پاک برگزیده ای. *** ✿-----------------------------------------✿ با سلام خدمت همه دوستان گرامی********** خوشحالم که از این وبلاگ دیدن میفرمایید. در این وبلاگ سعی شده با جمع آوری اطلاعات آموزشی- تربیتی -علمی- فرهنگی و...از سایت ها ،مجلات وتجربیات شخصی ، نکات مثبتی را ارائه نمایم .لطف کنید با ایده ها و نظرات پسندیده و زیبایتان مرا راهنمایی کنید. ✿........حق نگهدارتان.......✿ ✿.......باتشکر ازحضور سبزتان .......✿ ✿----------------------------------------✿ ✿----------------------------------------✿ برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) ****صلوات**** ✿----------------------------------------✿ ✿----------------------------------------✿ ایمیل مشاور مدرسه: moshaver.nemooneh2@gmail.com "الف - امیری"
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 3136
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

✿------------------------------------✿ ✿------------------------------------✿

مشاهده و دریافت کد
✿-----------------------------------✿ ✿------------------------------------✿ ✿------------------------------------✿ ✿--------------------------------------✿ ✿--------------------------------------✿ جهت ترجمه صفحه وب یکی از زبان های زیر را انتخاب کنید ✿-------------------------------------✿

✿--------------------------------------✿
✿--------------------------------------✿
معلم لینک
معلم بلاگ
✿-----------------------------------------✿ ✿-----------------------------------------✿
Up Page
کد موس ستاره

شاید نشود به گذشته بازگشت و یک آغاز زیبا ساخت؛ ولی می شود هم اکنون آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت • ✿•.¸ ❤ ¸.•✿ • اگر ذهنتان را اصلاح کنید ما بقی زندگیتان ، سر جایش قرار خواهد گرفت
امام خامنه ای
پیغام مدیر
اگر ذهنتان را اصلاح کنید ما بقی زندگیتان ، سر جایش قرار خواهد گرفت.
pic موسیقی قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

موفق باشید " همدلی مشاور مدرسه "